Handelsbetingelser
E-handelsbetingelser for Kunstart20
Betalingsbetingelser for online-booking. Ved online booking betales det fulde beløb eksklusivt. evt. tilkøb (køb af vin, sengetøj etc. Her foregår betalingen inden afrejsning). Betalingen foretages med kreditkort via Bambora. Såfremt betalingen ikke gennemføres, annulleres bookingen automatisk.
Når betalingen er gennemført og godkendt, er reservationen garanteret. De vil herefter modtage en bekræftelse af reservationen.
Salgs- og leveringsbetingelser
Her finder du de informationer, som der er behov for til brug af online booking. Her kan du læse om hvordan vi behandler dine oplysninger, samt hvordan du modtager din kvittering ved købet med mere.
Betaling
Priserne for Kunstart20´s online booking system er oplyst i danske kroner og er inklusive moms og alle afgifter med mindre andet er oplyst og klart fremgår i den pågældende situation. Ved at benytte et af de godkendte kreditkort bl.a. Dankort, Visa og Mastercard kan der betales via online bookingsystemet. Internationale betalingskort er pålagt et gebyr på handlen, dette foregår via online bookingen. Gebyrets størrelse vil fremgå af handlen, inden handlen afsluttes endeligt.
Informationer om handel på Internettet
Det er trygt at handle online gennem vores bookingsystem. Som udgangspunkt er du som forbruger sikret i forhold til eventuel misbrug af dit kreditkort på nettet. Der er derfor ikke nogen selvrisiko ved misbrug af dit betalingskort via Internettet. På www.betaling.dk, www.fdih.dk kan du læse mere om, hvordan du som forbruger skal forholde dig til betalinger på nettet.
Forsendelse og levering
Ved booking og betaling af et værelse og andre tilkøb som morgenmad m.m., vil du få forevist en kontrakt/bekræftelse fra Kunstart20, hvori regnskabet for dit køb fremgår. Efter gennemført booking kan kontrakten printes ud fra hjemmesiden og den fremsendes ligeledes til din e-mail umiddelbart efter købet, dog skal korrekt e-mailadresse være oplyst ved bestilling. Ønsker du at ankomme uden for normal åbningstid, er du forpligtet til at orientere vores reception før ankomst. Levering af det bestilte produkt sker ved ankomst til Kunstart20 på ankomstdagen (og afsluttes ved afrejse på afrejsedagen). Begge disse tidspunkter oplyses i den ovennævnte kontrakt.
Vær venligst opmærksom på følgende:
Værelserne er til rådighed fra kl. 15.00 på ankomstdagen til kl. 12.00 på afrejsedagen. Er du forsinket, bedes du kontakte os. Ankomster uden for normal åbningstid skal aftales i forvejen med receptionen. Receptionen er ikke døgnbemandet.
Fortrydelsesret og refusion
Du har mulighed for at annullere din booking på følgende vilkår:
-Ophold på op til to overnatninger/to nætter kan rettidigt afbestilles indtil 3 dage før ankomst.
-Ophold på eller over tre overnatninger/tre nætter kan rettidigt afbestilles indtil 30 dage før ankomst.
-Ved rettidig afbestilling refunderes hele beløbet – dog undtaget kr. 250, der betragtes som administrationsgebyr.
Hvis du afbestiller senere end de rettidige frister for afbestilling mister du hele det indbetalte beløb. Som gæst er du forpligtet til at orienterer dig om vores receptions åbningstid før ankomst og efterleve dem, hvis ikke andet er aftalt. Afbestillingen skal være skriftlig og skal rettes direkte til Kunstart20 via kontaktformularen på hjemmesiden.
Registrering af oplysninger
Kunstart20 registrerer dit navn, din adresse, din e-mail samt andre oplysninger afgivet i forbindelse med købet, i sit kundekartotek. Oplysningerne videregives ikke, men Kunstart20 beholder registreringen i 5 år.
Kunstart20 anvender serverside cookies og en sikker forbindelse til at skabe sikkerheden om de oplysninger, som du afgiver på siden. Ved betaling med kreditkort sker registreringen via en sikker server, hvor oplysningerne krypteres, før de sendes over Internettet.
Reklamationsbehandling
Modtager du ikke af en eller anden årsag din kontrakt til bekræftelse af dit køb og ikke har modtaget en fejlmeddelelse fra bookingsystemet, bedes du kontakte Kunstart20 via kontaktformularen på hjemmesiden eller ringe til os. Ønsker du at klage over bookingforløbet, selve bookingen eller produktet (opholdet) skal ske indenfor rimelig tid, efter du har opdaget fejlen eller burde have opdaget fejlen ved almindelig gennemgang af din kontrakt. Du kan klage skriftligt eller mundtligt. Ét år efter modtagelsen af varen (opholdet) ophører retten til at klage i henhold til Købelovens §83, stk. 1, medmindre andet er aftalt.
Når Kunstart20 modtager din klage over en vare, behandles klagen hurtigst muligt. Kunstart20 vil herefter tage stilling til om den modtagne vare skal refunderes, ombyttes eller om der skal gives prisnedslag.
Virksomhedsoplysninger
Kunstart 20
Janne Wollesen
Saltum Strandvej 20
DK-9494 Saltum
Telefon: +45 26 62 51 80
E-mail: janne@kunstart20.dk
Hjemmeside www.kunstart20.dk
CVR-nr.: 36358610